»Nagrade sem se zelo razveselil, saj prihaja iz drugega kulturnega okolja. Po odzivih sodeč je film očitno nagovoril kitajsko občinstvo. Vsako priznanje za film je lepa potrditev ne samo mojega dela, ampak tudi dela celotne ekipe.«
»Kitajska je izjemno veliko in hitro razvijajoče se filmsko tržišče. Iz naše filmske zgodovine poznamo dober primer slovenskega filma, ki je navdušil kitajsko občinstvo. Takrat je to bil film Kekec, danes je Orkester. Čestitke Matevžu Luzarju, ki je s svojo režijo uspel prepričati tako zahteven kulturni prostor kot je Kitajska.«
»Zato smo ustvarjalci filma Zastoj veseli, da bo premiera našega dela v kinodvorani in pred ljudmi.«
»Atmosfero med ljudmi, nekakšnega skupnega duha, skupno emocijo, ki nadgradi naše delo.«
»Ustvariti delo, ki je v bistvu zgodovinski film, umeščen sedemdeset let v preteklost, spremeni naravo njegovega sporočila.«
»Odlično narejen film, skorajda kot igrani film.«
»Duhovita, pronicljiva in gostobesedna zgodba o seksu, lažeh in literaturi v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu«
»V sodobni medijski krajini so filmi samo nekaj ur po premieri razglašeni za neverjetno uspešnico ali pa totalen polom, ne glede na dejstvo, da so nekatera najvplivnejša dela filmske umetnosti potrebovala leta, da so našla občinstvo, ki je prepoznalo njihovo vrednost.«
»Mislim, da Megalopolis še zdaleč ni katastrofa – to je film, ki ga je treba videti, da bi verjeli, eden najbolj drzno ambicioznih filmov, kar sem jih kadar koli videl, od katere koli avtorja.«
»Ogled na zahtevo na daljavo na festivalih še obstaja, mislim pa, da bo te ponudbe v prihodnje vedno manj in da bo vse težje pridobiti pravice za predvajanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju